مقاله مدل سازي ديناميکي سيستم تعليق خودرو که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در پاييز ۱۳۸۶ در تحقيق در عمليات در كاربردهاي آن (رياضيات كاربردي) از صفحه ۸۹ تا ۹۴ منتشر شده است.
نام: مدل سازي ديناميکي سيستم تعليق خودرو
این مقاله دارای ۶ صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله مدل سازي دينامک،کنترل
مقاله سيستم تعليق
مقاله راحتي سفر
مقاله فرمان پذيري
مقاله ميراکننده
مقاله سيستم تعليق فعال
نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: فخرايي مهران
جناب آقای / سرکار خانم: اباذري مهران
جناب آقای / سرکار خانم: توكلي عبدالرضا
چکیده و خلاصهای از مقاله:
در اين مقاله ابتدا به معرفي سيستم هاي مختلفي که در تعليق مورد استفاده قرار مي گيرند، پرداخته شده و مزايا و معايب هرکدام به طور کلي مورد بررسي قرار گرفته است. اولين گام در تحليل يک سيستم ارايه يک مدل فيزيکي مناسب و دقيق مي باشد. منظور از مدل الزاما مدل پيچيده نيست بلکه مدلي است که رابطه بين متغيرهاي حالت سيستم را واقعي تر بيان کند و اهداف طراح آن سيستم را تامين کند. از اين مدل هاي فيزيکي مي توان جهت تحليل پايداري، راحتي سفر و ضرايب سختي فنرها و ضرايب ميرايي تحت تاثير ناهمواري هاي جاده اشاره کرد. سيستم هاي تعليق کنترل پذير به دو گروه اصلي کنترل پيش خور و کنترل پس خور تقسيم مي شود. با توجه به تاخير زماني غيرقابل اجتناب در سيستم هاي کنترل پذير همواره عملکرد سيستم کنترل شده به طور دقيق متناسب با ورودي تحريک هم زمان نخواهد بود. براي رفع اين مشکل از سنسورهايي درخودرو استفاده مي شود.